Manual d'ús del GUAC

L’aplicació de Gestió d’Usuaris d’Altres Centres (GUAC) té com a finalitat donar o treure permisos d’accés a les aplicacions informàtiques del Departament d’Ensenyament a usuaris dels centres dels quals el Departament d’Ensenyament no n’és el titular.
Des del Departament d’Ensenyament es dóna d’alta a l’aplicació GUAC la persona que ha d’exercir les funcions de director/a del centre.
Aquest fet permet que el director/a treballi amb aplicació GUAC així com a la resta d’aplicacions integrades al sistema. També genera per a la persona enregistrada una contrasenya que rebrà per correu electrònic.
Per accedir a les diferents aplicacions la persona s’haurà d’identificar amb el seu DNI (o NIE) i la contrasenya rebuda.
Des del GUAC el director/a pot donar d’alta el personal del centre i atorgar-los permisos d’accés a les aplicacions que consideri necessàries. També pot eliminar.
Aquest any s’han renovat automàticament tots els directors i/o titulars dels centres educatius que hi havia donats d'alta al GUAC.
En el cas dels centres que hagin canviat de director i/o titular, ho han de comunicar a la bústia de correu: informacio.ceb@gencat.cat fent constar les següents dades:
Com s’ha fet fins ara, en el cas d’incidències informàtiques cal trucar al Servei d’Atenció a l’Usuari (SAU), al telèfon 900 82 82 82 (opció 4), o bé enviar un e-mail a l’adreça sau.tic@gencat.cat. L’horari d’atenció telefònica és de 8 a 20h