Què has de saber?
Les famílies d'alumnes tenen dret a rebre el servei de transport escolar a centres d'educació especial a la ciutat de Barcelona davant el Consorci d'Educació de Barcelona.
Organisme responsable
A les famílies d'alumnes matriculats en ensenyaments obligatoris i que tinguin dret, d'acord amb la normativa vigent, a transport escolar a qualsevol dels centres d'educació especial de la ciutat de Barcelona.
Les sol·licituds de transport escolar a centres d'educació especial a la ciutat de Barcelona es poden presentar en qualsevol moment.
No hi ha documentació requerida per part de l'Administració.
Alumnes que s'hagin d'escolaritzar fora del seu municipi de residència en un centre públic d'educació especial, a proposta del Departament d'Educació.
Aquest tràmit es fa mitjançant un formulari electrònic en línia per Internet.
Un cop fet l'enviament, cal:
- Descarregar l'acusament de recepció que es genera en fer l'enviament de la sol·licitud.
- Imprimir l'acusament de recepció, signar-lo a mà i lliurar-lo al centre educatiu on està matriculat l'alumne o alumna.
Per completar les disposicions normatives aplicables a aquest tràmit, també s'ha de tenir en compte el següent:
- El plec de clàusules econòmiques i administratives particulars i el plec de condicions tècniques vigents per a la prestació del servei de transport escolar dels centres educatius d'educació especial de la ciutat de Barcelona, que tenen caràcter contractual.
- La normativa d'ajuts individuals.
Passos a fer
-
Primer pas
Presentar la sol·licitud
-
Segon pas
Rebre resposta de l'Administració
El termini per resoldre el procediment de gestió de la sol·licitud de transport escolar a centres d'educació especial a la ciutat de Barcelona és de tres mesos, d'acord amb la Llei 39/2015.
El termini per resoldre el procediment de gestió de la sol·licitud de transport escolar a centres d'educació especial a la ciutat de Barcelona és de tres mesos, d'acord amb la Llei 39/2015.
L'òrgan competent notificarà la resolució a la persona interessada per escrit o mitjançant notificació electrònica, si aquesta és l'opció de notificació que ha escollit expressament. S'informarà de l'estat del tràmit de la sol·licitud a l'Àrea privada i es podrà consultar en qualsevol moment.
L'avís de notificació es rebrà al correu electrònic i al telèfon mòbil que s'hagi fet constar en el formulari de sol·licitud.