Sol·licitud de baixa temporal o comunicació de no disponibilitat de les borses de docents i PAS
Cal fer constar si els docents pertanyen a la borsa de personal interí/substitut per gestionar la NO disponibilitat.
Us recordem que durant aquest curs escolar s'ha posat en marxa l' aplicació d'autogestió de la disponibiilitat , que permet al personal inclòs a la borsa de treball del personal interí docent gestionar la pròpia disponibilitat a la borsa en qualsevol moment del curs escolar, sempre que no tingui un nomenament vigent, ni se li hagi ofert una vacant o substitució.
Aquest formulari és d’ús exclusiu per al personal amb vinculació: docent de l'Ajuntament, PAS de l'Ajuntament i PAS de la Generalitat.
Pel que fa al personal amb vinculació docent amb la Generalitat:
- Les persones que us trobeu de baixa per accident laboral o maternitat o paternitat no han d’utilitzar aquesta aplicació sinó que, en cas que d'obternir un nomenament, cal d’adreçar-se als serveis territorials per sol·licitar la baixa temporal i acreditar la situació al correu electrònic: desenvolupament.ceb@gencat.cat