Torna

Exploradors del Temps

Del 13/06/2014 al 15/06/2014 Exposició

«Exploradors del temps» és una investigació sobre el pas del temps que han portat a terme els alumnes de 3r de primària de l’escola Sant Martí de Barcelona

Els alumnes han construït representacions sobre com les coses han canviat al llarg de la vida de cadascú, com l’escola ha anat creixent i com el barri ha anat canviant al llarg de les darreres dècades amb el suport de documents d’arxiu, itineraris pel barri i objectes de les nostres llars.

«Exploradors del temps» acaba amb una exposició portàtil, que serveix per mostrar els resultats de les investigacions des dels diferents entorns que s'han treballat.

Aquest projecte ha comptat amb col·laboració de la Fundació Antoni Tàpies, l'ICE de la UAB , l'Arxiu Històric del Poblenou, el Centre Cultural Can Felipa, el Consorci d'Educació de Barcelona i les famílies de l'escola.

Abans d'exposar-se a la Fundacio Tàpies també s'ha exposat a l’Escola Sant Martí (divendres, 6 juny) i al Centre Cívic Can Felipa (dimarts, 10 juny).

Organitza Escola Sant Martí
Horari La presentació es farà el divendres 13 a les 10 h
Lloc Fundació Antoni Tàpies
Carrer d'Aragó, 255
Més informació Web de la Fundació Antoni Tàpies