No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.
TancaPreguntes freqüents sobre les targetes moneder
-
1. Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
-
Les targetes es varen carregar inicialment amb un saldo inicial de 40€ i tenint en compte que el tancament dels centres s'està allargant es van carregant amb 40 euros més cada quinze dies.
Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i al web http://www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.
Tanca -
3. Quin import puc pagar amb la targeta?
L’import que tingueu disponible a cada moment. Si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, el que es pot fer és demanar a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments: un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.Tanca -
4. El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
Tanca -
5. El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
Vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.
Tanca -
6. Puc treure els diners del saldo a un caixer?
No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.Tanca -
7. Fins quan puc utilitzar la targeta?
Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, pots gastar el saldo durant aquest període.
Tanca -
8. He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
No, es recarregarà automàticament si es perllonga l’estat d’alarma.Tanca -
9. Tinc una incidència durant el pagament que no apareix en aquesta llista, què faig?
Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.Tanca -
10. Encara no he rebut la targeta, què de fer?
Truca a la centraleta del Consorci d'Educació de Barcelona 93 551 10 00 de 9 a 17 h, o envia un missatge a bustia.ceb@gencat.cat.Tanca