Notícies

Notícies relacionades amb el món educatiu en l’àmbit de la ciutat de Barcelona

  • 04/03/2024

    El proper curs començarà amb cinc nous instituts escola a la ciutat

    El curs 2024-2025 començarà amb cinc nous instituts escola a Barcelona, quatre d’ells fruit del creixement de les escoles de la Zona Nord (l’Escola Elisenda de Montcada, l’Escola Mestre Morera, l’Escola Ciutat Comtal i l’Escola Ferrer i Guàrdia) i un a Sant Andreu, amb l’Institut Escola Vapor i Molí, fruit de la fusió entre l’Escola Molí de Finestrelles i l’Institut Vapor del Fil. En total, el proper curs hi haurà 22 instituts escola públics mentre que al 2017 n’hi havia dos.

  • 16/02/2024

    Una alumna de l’Escola Massana, autora del cartell dels Jocs Florals Escolars 2024

    Maya Vercher, alumna de l’Escola Massana. Centre d’Art i Disseny, és l’autora de la imatge del cartell dels Jocs Florals Escolars d’aquest curs 2023-2024. El seu treball ha estat escollit aquest matí entre set cartells finalistes, que han estat presentats pels seus autors davant del jurat del concurs.

  • 03/02/2024

    8 artistes han instal·lat el seu taller a cinc centres en la novena edició d’Espais C

    Els programa Espais C arriba a la seva novena edició amb la participació de 8 artistes, 5 centres educatius i 5 equips de mediació. Aquest curs 2023-2024 els cinc centres públics de la ciutat que acullen el taller d’un artista visual són l’Escola Aldana, l’Institut Escola Arts, l’Escola Dolors Monserdà-Santapau, l’Escola Miralletes i l’Escola Ramon Llull.

  • 01/02/2024

    La 2a edició del programa Enginy arriba a 9 centres de formació de persones adultes

    Aquest curs 2023-24 el programa Enginy per a persones adultes arriba a 180 joves de 10 centres de la ciutat. Inspirat en el programa de llarga trajectòria del Consorci d’Educació, el seu objectiu és aportar eines d’orientació a l’alumnat per a la presa de decisions en l’itinerari professional i formatiu a partir de la descoberta de professions, en un entorn divers i heterogeni adaptat als nous reptes culturals, socials, econòmics, científics i tecnològics.