Model de menjador escolar

L’educació per a la sobirania alimentària es fonamenta en el principi d’aprendre a tenir cura d’un mateix i del món en què vivim com a base essencial per a la formació de persones lliures i responsables i amb una comprensió del món com un bé comú que cal respectar i compartir per garantir el dret a l’alimentació de totes les persones i de les futures generacions.

Els hàbits saludables d’infants i joves s’eduquen i s’adquireixen sobretot a l’entorn familiar, però l’escola té un paper clau en la compensació de desigualtats o de pautes d’alimentació poc saludables.

La definició d'una proposta de model de menjador orienta  l’organització del servei amb criteris pedagògics, d’equitat, de salut, de sostenibilitat i de justícia global aplicable a qualsevol menjador escolar de la ciutat.

En aquest espai publicarem, entre d'altres, informació d'utilitat pels centres per contractar i organitzar el servei de menjador dels centres educatius.

 

Contracte de gestió del servei de menjador

Normativa

Publicacions